اطلاعات کلی زاکس پرو

نشانی وب‌سایت ما: https://zaxpro.ir

فعالیت: فروشگاه اینترنتی جدیدترین و مدرنترین محصولات دکوراسیون خانگی و اداری از تلفیق چوب و فلز با قابلیت سفارشی سازی محصولات

صاحب امتیاز: شرکت نگاه سبز آگرین

دیدگاه‌ها و نظرات کاربران

هنگامی که بازدیدکنندگان نظرات خود را در سایت می‌نویسند و یا امتیازی برای محصول یا پستی اختصاص می دهند، ما اطلاعاتی را که در فرم نظرات و امتیازدهی ثبت می شود را برای پس از بررسی بر روی محصول یا پست مربوطه منتشر می کنیم. همچنین اطلاعات دیگر مانند اطلاعات تماس و شخصی کاربران در صورت وجود در فرم ها حذف می شوند و آدرس IP آن ها تنها برای تشخیص اسپم بصورت اتوماتیک در سیستم استفاده می گردد و قابلیت نمایش یا انتشار ندارند.

رسانه های صوتی و تصویری

اگر تصاویر را به وبسایت آپلود کنید، نباید تصاویر شامل داده‌های مکان جغرافیایی (EXIF GPS) باشند. بازدیدکنندگان وب سایت می‌توانند هر گونه اطلاعات مکان را از تصاویر در وب سایت دانلود و استخراج کنند.

کلیه رسانه های آپلودی از سوی کاربر باید مطابق با شئونات اسلامی و اخلاقی باشد.

کوکی‌ها

اگر شما نظر خود را در سایت ما ثبت کنید، ممکن است برای ذخیره نام، آدرس ایمیل و وب سایت خود در کوکی‌ها تصمیم گیری کنید. این ها برای راحتی شما هستند، به طوری که زمانی که نظر دیگری بگذارید شما مجبور نیستید دوباره جزئیات خود را پر کنید. این کوکی‌ها مدت زمان زیادی ذخیره خواهند ماند.

اگر از طریق فرم ورود می خواهید وارد سایت شوید، ما یک درخواست کوکی موقت برای مشخص نمودن اینکه آیا مروگر شما کوکی قبول می‌کند ارسال می‌کنیم. این کوکی محتوای اطلاعات شخصی شما نیست و وقتی مرورگر شما بسته می‌شود از بین می‌رود.

هنگام ورود به سیستم، ما همچنین کوکی‌ها را تنظیم خواهیم کرد تا اطلاعات ورود به سیستم و گزینه‌های صفحه نمایش خود را ذخیره کنید. کوکی‌های ورود به سیستم برای دو روز گذشته و کوکی‌های گزینه‌های صفحه نمایش برای یک سال گذشته است. اگر شما “بخاطر سپاری” را انتخاب کنید، ورود شما برای دو هفته ادامه خواهد داشت. اگر از حساب خود خارج شوید، کوکی‌های ورود حذف خواهند شد.

اطلاعات شما را با چه کسی به اشتراک می‌گذاریم

اگر شما یک تنظیم مجدد رمز عبور را درخواست دادید، نشانی IP شما در ایمیل تنظیم برای خود شما وجود خواهد داشت.

موارد دیگری برای اشتراک گذاری اطلاعات شما وجود ندارد.

مراقب کلاهبرداران و هکرها باشید چرا که ممکن است با نام مشابه ما و یا لینک های متفرقه از سایت های دیگر به شما حمله نمایند.

زاکس پرو غیر از آدرس https://zaxpro.ir ، وبسایت و آدرس دیگری ندارد لذا قبل از انجام تراکنش و تکمیل پرداخت خود به این آدرس توجه داشته باشید.